Great barrier Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu Great barrier Reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu

Great barrier Reef

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

09 Oktober 2017 | Australië, Cairns

vandaag was alweer onze laatste dag in Cairns. Gisteren zijn we naar Palm Cove gegaan met de bus. Dit plaatsje geldt wel als het Saint Tropez van Queens. Ook voor Australiers is dit een vakantie gebied, doordat dit de enige regio is met een tropisch klimaat. Er was een leuke markt met een muziek festival dus gezellig druk.
Vandaag met de boot naar het "outer reef". van 's morgens 07.30 tot 16.30 op het water waarvan je er ongeveer 2,5 in ligt. Het is best een eindje varen maar dan heb je ook wat. We hebben 2 verschillende eilanden aangedaan met toch wel een verschillend koraal. Zelf droegen we bij het snorkelen een zwemvest en een drijver zodat je heerlijk relaxed in het water ligt zonder dat het al te veel energie kost. het water was best warm eigenlijk.
Morgen de grote dag; de camper ophalen.

• 09 Oktober 2017 - 11:52

Wil:

Hoi Inge en Thomas,
    De jaloezie is inmiddels in alle hevigheid toegeslagen nu ik allemaal van die bekende foto,s zie!! Geweldig hè! Net Joke gesproken en die zei ga je eigen foto,s maar kijken dan ben je er weer een beetje. Maar niet als ik hier naar buiten kijk want het is zeer grijs.
    Geniet er maar intens van en we blijven je volgen.

• 11 Oktober 2017 - 08:00

Niels:

Hallo Allebei !!

Vanuit een donker Gezondheidscentrum Krimpen zie ik dit mooie verslag; en inderdaad een beetje jalouzie is er wel..... Geniet ervan !!!

Groetjes Niels