Murgon naar Noosa heads - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu Murgon naar Noosa heads - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu

Murgon naar Noosa heads

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Oktober 2017 | Australië, Noosaville

Na 2 dagen Cania Gorge zijn we 2 dagen in Murgon gebleven. Deze regio is vooral bekent om de vele fruit soorten maar ook om de wijn. We zijn op een vineyard geweest om te proeven en hebben ook een paar flessen gokocht die zeer waarschijnlijk Nederland niet gaan halen. Op de Barambah Bush camp waar we staan heeft de beheerder een jonge kangaroo om langzaam weer te laten wennen aan het wildlife, maar hij huppelt vrolijk over het terrein. Thomas en ik zijn al helemaal aan het Australische ritme gewent; 21.30 alles donker en om 06.00 iedereen weer in de weer. De afgelopen week hebben we heel veel bos gezien en hoewel dat prachtig is met eindeloze vergezichten gaan we nu even weer naar de kust. We gaan heel bewust niet naar Fraser Island maar kiezen de wat kleinere plekjes. De bedoeling is dat we nu eerst naar Noosa Heads gaan en vandaar de kustweg nemen. Kijken hoe dat bevalt.

• 27 Oktober 2017 - 10:58

Joke:

Leuk Inge zo af en toe iets van jullie te lezen en wat foto's te zien.
    Heerlijk zoveel tijd te hebben.
    Veel plezier en hartelijke groet,Joke

• 27 Oktober 2017 - 15:52

Anke Versteeeg:

Klinkt allemaal goed en fijn Inge en Thomas. Heel veel plezier weer verder. Leuk die verslagjes.
    Groetjes, Anke xxx