einde van de vakantie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Inge Arts - WaarBenJij.nu einde van de vakantie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Inge Arts - WaarBenJij.nu

einde van de vakantie

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 December 2017 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Het is een lange rit van Mt Cook naar Christchurch en onderweg stoppen we een paar keer voor koffie bij Lake Tekapo en voor lunch in Geraldine. Beide niet echt heel bijzonder en het regent al de hele dag.
Als we uiteindelijk in Christchurch aankomen is het gelukkig droog en wandelen we na het inchecken naar de "kartonnen" kerk, neergezet als herdenkingskerk voor de slachtoffers van de beving in feb 2011. Er staat ook een monument voor van 185 lege witte stoeltjes, allemaal verschillende.
Het centrum is nog veel puin maar je ziet wel dat er hard wordt gewerkt aan heropbouw. Bijzonder is het winkelcentrum volledig geplaatst in containers.

Over de terugreis ga ik geen verhaaltje merr schrijven dus ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

• 12 December 2017 - 20:25

Erna:

Wat gaat de tijd toch snel. Zo ben je nog aan de voorbereidingen van je reis bezig en nu aan de terug reis.

Een heel goede terug reis van ons gewenst en tot hoors weer binnenkort.
    Groetjes
    Jan en Erna

• 12 December 2017 - 20:49

Joke Groenendijk:

Bedankt voor je reisverslag, dat ik met veel plezier heb gelezen.
    Wat een fantastische reis!
    Denk dat ik toch maar heel hard ga sparen.
    Een hele goede,veilige terugvlucht en een fijn weerzien met jullie familie!

Sterkte met het acclimatiseren en natuurlijk ook voor jullie gezellige feestdagen en alle goeds voor 2018.
    Groetjes Joke.

• 12 December 2017 - 23:14

Wil:

Het was heel leuk om jullie te volgen, bedankt voor alle verhalen !!

• 13 December 2017 - 09:02

Niels:

Waren mooie foto's en verhalen....
    En voor als jullie terug zijn ...; de koffie staat klaar !!!
    Groeten van de Buren..