Stanley Market en beach - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Inge Arts - WaarBenJij.nu Stanley Market en beach - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Inge Arts - WaarBenJij.nu

Stanley Market en beach

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Oktober 2017 | Hong Kong, Hong Kong

Overal zitten groepjes (voornamelijk) vrouwen op stukken karton op straat. Wij dachten aan een soort sit-in demonstratie maar bij navraag blijkt dus dat vanwege ruimte gebrek in huis men met vriendinnen op een feestdag buiten afspreekt en dan een plaatsje opzoekt op een plein of onder een groot gebouw in de schaduw.
Wij zijn met de bus naar Stanley gegaan. Daar eerst even over de market gelopen en toen door het park naar een lekker rustig stukje strand gegaan.
Ik heb gezwommen in warm zee water.
Vanavond is de laatste avond hier. We hebben al heel veel gezien en vast nog veel meer niet gezien want Hong Kong is een wereld in stad formaat.

• 05 Oktober 2017 - 11:27

Anneke:

Wat een indrukken en jullie beginnen net......mooi zo’n privé-strand.