Maroochydore - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu Maroochydore - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu

Maroochydore

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Oktober 2017 | Australië, Maroochydore

3 fantastische dagen zon, zee en strand. We zijn uiteindelijk 1 dag gebleven in Noosa op de camping van onze 2e keus want de 1e keus was volgeboekt. Het is hier aan de kust in het weekend druk. Je zit maar anderhalf uur rijden van Brisbane. Veel meer jongelui en veel gezinnen met kinderen. Noosa geldt een beetje als het gebied voor de rich en wij zijn doorgereden naar Maroochydore wat meer voor de common people geldt (volgens localen die we bij de camp-keuken treffen). We lopen zo van de camping het strand op en omdat het behoorlijk waait zijn de golfen best ruig. Er wordt veel gekitesurfd en ook wel bodyboarden. We merken wel dat doordat je aan de kust zit de temp 's avonds ook veel hoger blijft, het koelt nauwelijks af. 30 - 25. Gelukkig hebben we airco.
Morgen 30-10 rijden we weer een stukje landinwaarts en gaan door de Glass Mountains.

• 29 Oktober 2017 - 12:50

Wil:

Klinkt allemaal super en alweer bijna een maand onderweg ! Heerlijk als je zo de tijd hebt. Blijf jullie volgen ! Groetjes