Kampvuren - Reisverslag uit Tenterfield, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu Kampvuren - Reisverslag uit Tenterfield, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu

Kampvuren

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 November 2017 | Australië, Tenterfield

Na de kust zijn we de afgelopen 4 dagen weer door het binnenland gereden. Via Yaraman, Crows Nest, Toowoomba, Warwick en Stanthorpe hebben we Queensland verlaten en zij nu in New South Wales. We zijn door de bossen gereden, hebben schitterende vergezichten en er is hier veel akkerbouw. Vooral fruit en ook wijn. Omdat we toch ook wel wat lokale dieren willen zien zijn we naar een kleine Zoo geweest. De campsites zijn erg rustig en je mag overal je eigen vuurtje stoken. Afgelopen nacht stonden we op een giga terrein aan de rand van een natuurgebied met 2 andere stellen en hebben een super kampvuur gemaakt. Voor de eerste keer liepen er hier ook wilde kangoroo's over het terrein Heerlijk gekletst over van alles en nog wat. vandaag en morgen gaan we richting Grafton. Er is dit weekend het jaarlijkse Jacaranda Festival en dat willen we wel eens meemaken.

• 02 November 2017 - 09:34

Wil:

Heerlijk er lijkt geen eind aan te komen !! Wanneer gaan jullie naar Nieuw Zeeland?

• 02 November 2017 - 10:47

Joke:

Leuk om jullie beetje te volgen!
    Zo leer ik toch Australië een beetje kennen.
    Bloeien de Jacaranda bomen op dit moment? Ik zag ze veel in Zuid-Afrika, zo schitterend.
    Leuk hoor om dat festival mee te maken.
    Wellicht word je verkozen tot "the Jacaranda Queen Quest".