Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Inge Arts - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Inge Arts - WaarBenJij.nu

Rotorua

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 November 2017 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Onze aankomst in Auckland is alweer 3 dagen geleden. De eerste dag was nog een latertje door een vertraagd vliegtuig en een gestrande bus dus hebben we niet echt veel van de stad gezien maar de 2e dag hebben we van het hotel 2 fietsen en een helm gekregen en zijn we de hele dag door de omgeving gefietst ( en soms gelopen toen het te stijl werd). Op die manier zie je veel en kun je een redelijke afstand afleggen. Soms was er een fietspad langs de weg, soms fietste je dwars door het verkeer en soms gewoon op de stoep. 's avonds hebben we kennid gemaakt met de groep van SNP. In totaal zijn we met 10 personen en het lijkt zo op het eerste gezicht een aardig groepje.
Inmiddels zijn we aangekomen in Rotorua, een vulkanisch gebied met veel geisers en hete modderpoeltjes. Het ruikt hier een beetje naar zwavel.
Het is erg toeristisch en we hebben een "hangi"lunch , een dansvoorstelling en een tour gehad.
De komende dagen gaan we wandelen in Tongariro en daar blijven we wat langer

• 22 November 2017 - 09:43

Wil:

Hallo weer even geleden idd. Leuk zo,n redelijk kleine groep zeker als het leuke mensen zijn. Geniet ervan en sterkte, hoeveel km per dag leggen jullie af? Ik blijf jullie volgen tot de volgende keer.