Abel Tasman NP - Reisverslag uit Saint Arnaud, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu Abel Tasman NP - Reisverslag uit Saint Arnaud, Australië van Inge Arts - WaarBenJij.nu

Abel Tasman NP

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 November 2017 | Australië, Saint Arnaud

2 dagen in het Abel Tasman NP is eigenlijk veel te kort voor al het moois wat daar te zien en te doen is. We hebben schitterende wandelingen gemaakt, zijn met een boot afgezet op het strand, hebben zeeleeuwen gezien en het was heerlijk weer.
Vandaag zijn we in het Nelson Lakes NP en het is vanmiddag gaan regenen dus we hebben maar een korte wandeling gemaakt rond Lake Roteriti.
De komende dagen gaan we via een aantal natuur reservaten richting Queenstown.

• 30 November 2017 - 12:20

John Siteur:

Beste Thomas en Inge,

Ik lees met veel plezier jullie berichtjes over wat jullie allemaal doen en zien.
    Moet een geweldige ervaring zijn.
    Mijn twee wandeltochten naar Santiago waren voor mij een zelfde soort avontuur.
    Weliswaar lang niet zo divers en afwisselend, maar ik kan me goed verplaatsen in wat jullie meemaken.
    Geniet er nog van en ik weet zeker dat jullie er heel vaak aan zullen denken als jullie eenmaal weer thuis zijn.
    Met vriendelijke groet, kom weer veilig thuis en tot ziens.

• 30 November 2017 - 16:32

Petra:

Hoi.
    Wat een geweldige reis maken jullie toch...
    Geniet er nog maar goed van. Hier kou en natte sneeuw

• 30 November 2017 - 16:57

Niels:

Vooral NIET aan huis denken... want dat gaat allemaal goed daar.. Geniet ervan!!!

Niels